poniedziałek, 14 stycznia 2019

Ilúve - Crab Nebula I i II

Niemal dwa lata temu pierwszy raz pokazałam drugą gałąź mojej kosmicznej kolekcji Ilúve - szerokie peyotowe bransolety, z wzorami które przygotowałam na podstawie zdjęć NASA wykonanych teleskopem Hubble'a (tak wyglądała pierwsza i druga).

Z jakiegoś powodu bardzo długo nie mogłam się zmobilizować do przygotowania kolejnych wzorów, za to przez cały ten czas sukcesywnie powiększałam paletę posiadanych koralików cylindrycznych żeby, kiedy już w końcu wrócę do tych bransolet, móc jak najlepiej oddać subtelne przejścia kolorystyczne, których te wzory wymagają.

I niedawno w końcu do nich wróciłam, tym razem na tapetę biorąc Crab Nebula - Mgławicę Kraba (inaczej M1, Messier 1 czy NGC 1952), mgławicę pulsarową z gwiazdozbioru Byka.
Twór absolutnie niesamowity, wyglądający jak zawieszone w kosmosie przejście do jakiejś podwodnej krainy.

Bransoletki powstały, póki co, dwie (z dużym prawdopodobieństwem przygotowania kolejnych, ale nie będę się zarzekać kiedy, bo jak widać z weną bywa bardzo różnie :P ).

Crab Nebula I                                                                          Crab Nebula II

Wzory, wraz z rozpiską użytych kolorów, są już dostępne na moim Etsy :)

4 komentarze: