piątek, 20 stycznia 2017

Ilúve - Monkey Head Nebula I

W listopadzie pokazywałam początek kolekcji Ilúve - proste wisiory z labkami z kosmicznymi rysunkami.
Ale przecież nudno by było, gdyby kolekcja składała się z samych takich wisiorów ;) Jej drugim elementem będą peyotowe bransoletki z wzorami przygotowanymi na podstawie zdjęć z teleskopu Hubble'a.
Dziś pierwsza z nich, przedstawiająca fragment Monkey Head Nebuli (inaczej NGC 2174), mgławicy emisyjnej z gwiazdozbioru Oriona.
Co o niej sądzicie? :)
 Wzór jest dostępny w nowiutkim sklepie na Etsy, założonym specjalnie dla tutoriali.

12 komentarzy:

  1. Niesamowite są i ich historia jest niezwykła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie bransoletka jest jak na razie jedna, ale dziękuję :)

      Usuń
  2. ...zjawiskowo nieziemski. Niesamowite czary koralikowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dodać nic ująć - KOSMOS

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tematyką, a bransoletka wygląda pięknie. Lubię takie tajemnicze klimaty ;)
    Już jestem ciekawa następnych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też :D Zdjęć mam sporo, ale sama nie mam pojęcia co będzie następne

      Usuń
  5. Przepiękna, lubię kosmiczne klimaty i nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie kosmiczna:) Mistrzowska!

    OdpowiedzUsuń