niedziela, 4 listopada 2018

W kolorach wrzosów

Ależ dawno mnie tu było :D Labradorytowe wisiory jeszcze chwilę poczekają na swoją kolej, bo dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś innego. 
Niedawno dostałam zamówienie na fioletowy wisior, do którego zrobiłam Klientce zdjęcie wszystkich fioletowych kamieni, jakie mam. Wisior jeszcze przez jakiś czas nie powstanie, ponieważ czekam na domówiony kamień, jednak jak tak już wyjęłam te wszystkie piękne minerały, jak tak zaczęłam je przekładać... No nie mogłam się powstrzymać, żeby kilku nie wykorzystać :D
I tak powstał komplet Myricae z agatami brazylijskimi i ażurowe kolczyki Shilva z jadeitami.

Myricae
Shilva

6 komentarzy:

  1. Kompleciki są idealne i przepiękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw;)jak zawsze zresztą:P kamienie świetnie się prezentują;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Po prostu nie sposób było się im oprzeć :D
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Uwielbiam fiolety, więc jestem beznadziejnie zakochana w biżuterii z tego posta i nie mogę się doczekać, aż pokażesz nam wisior dla klientki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilę to potrwa, też jestem ciekawa jak wyjdzie ten wisior :)
      Ale też uwielbiam fiolety i jak zaczęłam wtedy przeglądać te wyciągnięte kamienie uderzyło mnie, że tyle ich mam, o zbiorze fioletowych koralików nie wspominając, a z jakiegoś powodu prawie nigdy nic w tych kolorach nie robię :D

      Usuń