piątek, 28 czerwca 2019

Szkło dichroiczne

Dla odmiany od ostatnich słoneczno-letnich klimatów tym razem wzięło mnie na coś mroczniejszego - kaboszony szkła dichroicznego aż się proszą o oprawę, w której główną rolę odgrywa czerń, a że to jeden z moich ulubionych kolorów, więc z radością poddałam się ich wezwaniu 😈
I powstał czarno-niebieski komplet Saras i czarno-różowo-srebrny medalion Dravé (niestety to szkło jest piekielnie trudne do sfotografowania, kolory zmieniają się w zależności od kąta padania światła, a i fakt, że połowa komponentów jest mocno błyszcząca sprawy nie ułatwia, aparat niestety ma w tym względzie znacznie uboższe możliwości niż ludzkie oko; także musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo są znacznie ładniejsze😉) .

Komplet zgłosiłam do wyzwania w Szufladzie :)

10 komentarzy:

  1. "Black is such a happy colour" - zawsze przypomina mi się ten cytat, gdy ktoś wspomina, że jego ulubionym kolorem jest czerń ;) Ja również do tej grupy należę, chociaż ostatnio coraz więcej kolorów w mojej szafie.
    I komplet, i medalion są obłędne! Medalion szczególnie wpadł mi w oko, bo róż i czerń to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych. Drapieżne i z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń zdecydowanie ma coś sobie - i jak bardzo ułatwia zakup ubrań! :D
      Dziękuję :) To prawda, niby róż to taki cukierkowy kolor, a jednak w takim połączeniu zyskuje zupełnie inny wydźwięk :)

      Usuń
  2. świetne :D podobają mi się kontrasty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria jest piękna! Jednak poprawne zgłoszenie jej do wyzwania Szuflady wymaga zamieszczenia w poscie aktywnego linku do wyzwania oraz jego banerka. Proszę zdecydować czy w wyzwaniu naszym udział weźmie komplet Saras czy medalion Drave? Zgodnie z regulaminem każda praca musi być zgłoszona odrębnym postem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Zgłaszam komplet Saras :)

      Usuń