piątek, 5 listopada 2021

Jesienne Ornamenty I

 Bransoletek z kolekcji Cztery Pory Roku - Jesień ciąg dalszy 😁
Tym razem nie landszaft, a wzory ornamentowe (a właściwie dwa ornamenty i dwa fragmenty wzoru fraktalnego).

Jesienny Ornament Ia

Jesienny Ornament Ib

Jesienny Ornament IIb

Jesienny Ornament IIc


Jak widać po nazwach ("b" i "c" bez "a") czegoś tu brakuje - to dlatego, że samych wzorów przygotowałam więcej (kilkanaście 😅). Można je obejrzeć bądź kupić na moim tutorialowym etsy, natomiast bransoletek zdążyłam (póki co 😈) zrobić cztery.

24 komentarze:

  1. Śliczne, ale ta pierwsza najbardziej mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Barokowe wzory mnie fascynują. Wszystkie piękne ale pierwsza bransoletka najbardziej mnie zachwyciła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są przepiękne:) ilość pracy włożonej w projekt i wykonanie -ogrom!
    Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana tymi branzoletka i są cudowne. Super kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Nawet nie podejmuję się wybrać tej najpiękniejszej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Zwłaszcza wzór z przeważającą czernią bardzo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są fantastyczne! Jestem zachwycona Twoim profilem na Etsy! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie przepiękne! Kolory bardzo jesienne. W pierwszej brązowo- beżowej wzór jest widoczny, wyrazisty, za sprawą kontrastu. Ale podobają mi się wszystkie, bo każda ma w sobie coś niepowtarzalnego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace i wyjątkowa , bardzo urzekająca kolorystyka !To prawda ,że trudno jest wybrać tą jedyną najpiękniejszą bo wszystkie są cudne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite, przepiekne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się napracowałaś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, zachwycają kolorem i misterną pracą:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo, dużo pracy! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Musiało to kosztować sporo pracy, ale wyszło cudownie! Pięknie i inspirująco :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszły. Ale pioruńsko dużo pracy musiały Cię kosztować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne bransoletki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie przepiękne i muszę przyznać, że masz ogromny talent.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne! A jakie przy tym oryginalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ misterna praca:-))) Podziwiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ precyzyjna robótka!!! Przepiękne 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie wzory <3 Przepięknie się prezentują wszystkie cztery bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe wzory. Fajne, oryginalne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń