piątek, 18 czerwca 2021

Druid Jewel

Od wieków nie robiłam większych naszyjników. Skupiłam się na drobniejszej biżuterii i jakoś długo nie było okazji powrócić do niczego bardziej okazałego. Aż do teraz 😊 Powstał naszyjnik Druid Jewel z sercem z labradorytu (w końcu jakże by inaczej 😅). Otacza go dwuwarstwowy oplot w kształcie płatków. Dodatkowo wyhaftowałam dwa elementy haftem 3D wokół srebrnych druz kwarcu aura. Całości dopełnia potężna zawieszka (kamień ma, bagatela, 6,5cm), również z kwarcu aura, przezroczystego z delikatną tęczową iryzacją, oplecionego w sposób mający przypominać pączek kwiatu (tudzież roślinność usiłującą zagarnąć kryształ w swoje władanie 😉).

      
      
      

43 komentarze:

  1. Piękna i oryginalna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..W O W ! ..przecudny jest ten naszyjnik, no po prostu istne cudo !!! ..oryginalny, mistrzowskie wykonanie ❤

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misterna robota :) pięknie z tym kryształem górskim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny naszyjnik, już na facebooku go podziwiałam, tylko czasu na komentarz mi zabrakło, więc pozachwycam się teraz ;) I, jak przystało na osobę wychowywaną na Tolkienie, widziałabym go na zgrabnej szyi jakiejś elfki, jest przepiękny! Trzymam kciuki za royalowy konkurs :)
    A, i odnoście Twojego komentarza u mnie - żyję, żyję i bardzo mi miło, że ktoś mój brak zauważył. Dobrze wiedzieć, że ktoś w tym rękodzielniczym świecie jeszcze mnie pamięta ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zdecydowanie widzę go właśnie w takich klimatach :)

      No pewnie, że pamiętam! I pamiętam jak swego czasu całkiem często widywałam na fb Twoje nowe prace, a teraz od dłuższego czasu nic się nie działo.

      Usuń
  5. Wow!!! Przepiękny! Góra przypomina mi dostojną sowę a dół - wspaniały kwiat. Wszystko razem tworzy magiczną całość. Ogrom pracy, ale efekt końcowy jest tego wart:)

    OdpowiedzUsuń
  6. iście magiczny naszyjnik! za każdym razem fascynuje mnie Twoja zdolność do poskromienia niezliczonej ilości koralików i nadania im pięknego kształtu <2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Drobne koraliki mają tę cudowną zaletę, że niemal wszystko można przy ich pomocy zrobić :)

      Usuń
  7. Jaka piękna, misterna praca. Jestem pełna podziwu dla pomysłowości i cierpliwości.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Twój kunszt i cierpliwość, a przede wszystkim wyobraźnię i wizję. Niesamowity jest ten naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny naszyjnik:-)) Podziwiam za precyzję wykonania i cierpliwość:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny;)a zawieszka dodaje mu jeszcze charakteru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawieszek i generalnie elementów zwisających miało być więcej, ale niestety się nie wyrobiłam.

      Usuń
  11. Niespotykana forma naszyjnika, wygląda rewelacyjnie:)
    Mam pytanie, jaki kolor koralików pasowałby do obszycia kawałka bursztynu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Och, to zależy po pierwsze od koloru bursztynu, a po drugie od tego, czy koraliki miałyby być jak najbardziej zbliżone do niego kolorem czy w jakichś kontrastowych barwach. Ja po prostu wyciągam kamień, obstawiam go kasetkami z koralikami i dobieram kolory koralików przykładając je do kamienia.

      Usuń
  12. Piękny naszyjnik. Opis też niesamowicie ciekawy i z ciekawymi nazwami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie się prezentuje! podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie do końca w moim stylu ubierania się, ale i tak bardzo mi się podoba :)Wygląda magicznie!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł godny co najmniej medalu za pomysłowość i perfekcyjne wykonanie!!! Od dawna podziwiam Twoje zachwycające prace!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny naszyjnik.Misternie zrobiony zachwyca :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Duże naszyjniki najbardziej mi się podobają :). Piękny jest taki okazały <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny naszyjnik jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze podziwiam Twoją pracę !Przepiękny misterny i magiczny naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudo! Podziwiam z otwartymi ustami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zielony to mój ulubiony kolor w biżuterii, taka misterna robota i ten kwiat otoczony drobnymi koralikami, cudowne👌

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycający naszyjnik! Bardzo tajemniczy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Forma i wykonanie super - gratuluje takiego pomysłu - cały czas obserwuję i się zachwycam nową biżuterią twojego wykonania :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny i magiczny naszyjnik.:)

    OdpowiedzUsuń