piątek, 4 grudnia 2020

Ilúve - Heart Nebula II Melotte 15

 Niemal dwa lata minęły odkąd zrobiłam ostatnie kosmiczne bransoletki (jakoś tak wychodzi, że za każdym razem publikuję je co około 2 lata 😅).

Tym razem zamiast dwóch różnych wzorów przygotowałam trzy wersje kolorystyczne jednego (a właściwie, jeśli się przyjrzycie zobaczycie, że to wcale nie są kopie 1:1, różnią się nie tylko kolorami).

A przedstawiają gromadę otwartą Melotte 15, czyli serce Mgławicy Serce 😉 (inaczej IC 1805), mgławicy emisyjnej z gwiazdozbioru Kasjopei.

Wszystkie wzory są dostępne na moim tutorialowym Etsy 😊

55 komentarzy:

  1. Wow, niesamowicie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz, po Twoim komentarzu zrobiło mi się miło i myślę sobie, o ktoś nowy ( dla mnie) idę zobaczyć na blog i mnie zamurowało. To pierwszy post, który tu oglądam i jestem zachwycona zakładkami, są całe z koralików? To też jest haft czy są nawlekane? Przepiękne, dziękuję za odwiedziny i, że zostawiłaś po sobie ślad, dzięki temu tu trafiłam, oczarowana jestem tymi zakładkami! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czasem poprzez komentarze na blogach zaglądać do nowych osób, można trafić na kogoś z tak niesamowitymi pracami jak Twoje :)

      Właściwie to są bransoletki, chociaż jako zakładki też mogą posłużyć :) I tak, są całe z koralików, wyplatane. Haftem też się zajmuję, ale wyłącznie koralikowym, ale takiego efektu haftując koralikami się nie uzyska, koraliki w hafcie inaczej się układają, plus akurat jedną z zalet tych bransoletek jest to, że mimo że są bardzo szerokie, to nie są sztywne, taka plecionka układa się na nadgarstku miękko jak tkanina.

      Również pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  3. Coś tak pięknego nie powstaje szybko. Przepiękna jest Twoja biżuteria. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) No niestety, i czasem to, jak długo takie rzeczy powstają trochę frustruje, ale zwykle efekt finalny to wynagradza :)

      Usuń
  4. Wow, te są oryginalne i cudowne, zapewne pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, tym bardziej że nie tylko wykonanie, ale i wzory są mojego autorstwa, ale fajnie jest czasem siąść do takich mocniej czaso- i pracochłonnych projektów :)

      Usuń
  5. Prawdziwie kosmiczna biżuteria - zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki kosmiczne są naprawdę kosmiczne. Przepiękne i orginalne, cudownie się prezentują.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, można powiedzieć że koralikami malowane.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  8. Wszystkie wyglądają wspaniale, te kolory bardzo przyciągają wzrok. Najlepiej wyglądają wszystkie razem, no ale trzech naraz nie da się nosić ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właściwie dzięki tym zapięciom można by je spiąć razem i założyć jako pasek :D

      Usuń
  9. Niesamowite! Istny kosmos:) Wzór wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmiczne niebo stworzyłaś z koralików. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, jak to pięknie wygląda! Magicznie :)) Podziwiam za talent i cierpliwość :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Przy pracy z koralikami zdecydowanie trzeba mieć cierpliwość :D

      Usuń
  12. Ale bajer!zatkało mnie! Coś pięknego, w życiu nie widziałam takich bransoletek, robią niesamowite wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :* Z tego co wiem jestem jedyną osobą, która robi takie wzory, trafiają się inne okołokosmiczne, ale nie z mgławicami i nie tak szczegółowe.

      Usuń
    2. Powiem szczerze, że nigdzie takich nie widzialam, możesz być dumna z tego co zrobiłaś :)

      Usuń
  13. Przepiękne! Cudowne zestawienie kolorów i wzoru. Są naprawdę kosmiczne, nieziemskie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fascynujące są te Twoje cuda! Jestem pod wrażeniem Twojej wyobraźni, pasji, talentu i wykonania. Zostaję u Ciebie na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co dwa lata podróż w kosmos to i tak nieźle :D Genialne te bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne! Co dwa lata to i tak nieźle, mam wrażenie, że mnie by zajęły ze sto lat, taka to koronkowa robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jenyy...jakie cudne bransoletki, jestem szczerze oczarowana precyzją wykonania i mixem kolorów 😍
    Wielkie brawa dla Ciebie!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym roku życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite i wspaniałe. Podziwiam za kunszt 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają przepięknie!!! Niesamowicie oryginalna biżuteria 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale one są niesamowite! Takiej techniki robienia biżuterii jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycające! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne bransoletki!!! Dziękuję za wizytę na moim blogu, dzięki temu przyszłam z rewizytą i pozwolisz, że zostanę dłużej. Obok takiej twórczości trudno przejść obojętnie:))

    OdpowiedzUsuń