piątek, 19 czerwca 2020

Sëlwer II

Dawno temu zrobiłam mini-kolekcję biżuterii z krzemieniem pasiastym. Od tamtego czasu polubiłam ten minerał i często do niego wracam, zwykle w formie prostych wisiorów w technice haftu koralikowego, więc nawet ich tu nie pokazywałam. 
Ostatnio jednak zrobiłam naszyjnik, więc to dobry moment, żeby przy okazji pokazać też kilka z tych wisiorów, są bardzo proste, ale kamienie są naprawdę ładne. A i kolczyki się zaplątały ;)

Do zrobienia naszyjnika, poza krzemieniem pasiastym, użyłam też kła i fasetowanej kulki naturalnego korala i kamienia tiger iron (nazywanego też mugglestone; to kamień będący połączeniem tygrysiego oka, czerwonego jaspisu i hematytu). Sznur zrobiłam z muszli przeplatanej oponkami hematytu, z dodatkiem czterech kulek bawolego oka. 

22 komentarze:

  1. Urzekające prace.Nie mogę się napatrzeć,tak pięknie , perfekcyjnie wykonane,tak idealnie wszystko ze sobą gra......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, bardzo Ci dziękuję za takie słowa! :*

      Usuń
  2. Ale piękne, aż się wierzyć nie chce, że zrobione własnymi rękami, prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu - wpadłam z rewizytą i co widzę? Cudeńka, aż miło popatrzeć. Podziwiam cierpliwość i estetykę wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna biżuteria, wykonana niezwykle starannie i z dużym smakiem. Jestem zachwycona!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałą, niezwykłą biżuterie tworzysz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Piękna biżuteria, wygląda bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cuda:) Eleganckie i szykowne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i elegancka biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne. Sama nie noszę biżuterii, ale chętnie bym oglądała ją u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ubrałaś wszystkie kamyczki, w szczególności ten pierwszy ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten bordowy bardzo mu posłużył, chociaż był kompletnie nieplanowany :D

      Usuń
  11. Ojacię! Piękna biżuteria, ale to nic dziwnego, skoro wykonała ją taka mistrzyni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzyni, no weź :D Ale cieszę się, że biżuteria Ci się podoba :*

      Usuń
  12. Prześliczna biżuteria, widac ze wkładasz watę prace mnóstwo serca. Wykonujesz je dokładnie i sa indealne, gratuluje warsztatu !

    OdpowiedzUsuń