sobota, 12 czerwca 2010

St. Petersburg Chain

Na ten wzór trafiłam dzięki wymiance indywidualnej z Anią-Klejnotki z Wizażu (w ogóle jakiś taki wyjątkowo wymiankowy, połowa prac w ten sposób znalazła nowe właścicielki ;)). Ania prosiła o kolię rosnącą w miarę zbliżania się do środka, co początkowo okazało się niezłym wyzwaniem ;) Ostatecznie znalazłam właśnie St. Petersburg Chain.
Kolekcja powstawała głównie przy muzyce zespołu Carrion (który baardzo polecam, są naprawdę świetni).
Lagoon
Lagoon to właśnie ta pierwsza praca dla Klejnotek, w zamian za którą otrzymałam prześliczne kolczyki

Inne prace Ani można obejrzeć tutaj
Następnie powstały jeszcze trzy takie komplety:
Fiore
Fondo
i Carbon,
który z kolei powędrował do Killi Ree, w zamian za takie cuda:
Prace Killi można obejrzeć tutaj
I komplet z wisiorkiem dla Kasi_kati,
w zamian za który przywędrowały do mnie śliczne kolczyki
Inne prace Kasi dostępne tu

I na tym skończyła się moja zabawa z St. Petersburg Chainem ;)


Zdjęcia prac wymiankowych pożyczone od ich autorek ;)

Wzór:
  • B&B December 2008 by Hatsumi Oshitani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz