piątek, 18 lutego 2022

Bransoleta z turkusami

 Niedawno miałam przyjemność pracować z kamieniami powierzonymi przez Klientkę - pięknymi, ale dużymi zielonymi turkusami. 

Miałam je oprawić podobnie jak labradoryty z serii Mithril, z tym, że labradoryty do takich opraw wybieram niewielkie i przede wszystkim cienkie, tu na jeden kamień wyszło 100 toho treasures na obwód. Zastanawiałam się też, jak je połączyć, żeby wszystko mocno się trzymało, a przy tym żeby nie łączyć "na sztywno". 

Pooglądałam przy tej okazji trochę prac Kornelii Sus - pracuje co prawda z zupełnie innym medium, bo rzeźbi w srebrnej glince Art Clay (gorąco zachęcam do spojrzenia na jej prace, są obłędne), ale ma na koncie trochę bransolet z podobnie pokaźnymi kamieniami.

I tak od Kornelii zapożyczyłam sposób połączenia kamieni trzema rzędami ogniw - po jednym na boku kamieni i dodatkowym podwójnym pośrodku - dzięki temu bransoleta ładnie układa się na nadgarstku, a przy tym wszystko trzyma w ryzach potężna ilość ogniwek.

22 komentarze:

  1. Piękna! Misterna robota! Kolory energetyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna biżuteria. Zachwycam się :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest cudo ale dla mnie czarna magia wykonanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, robi wrażenie, śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Koronkowa robota! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no po prostu zachwycające wykonanie! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zjawiskowa bransoleta! wygląda naprawdę niesamowicie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie się prezentuje:)zachwycające turkusy cudownie "ubrane"
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wygląda rewelacyjnie. Musiałaś się przy niej nieźle napracować...

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Piękna :) Zachwyca mnie taka biżuteria, jest niesamowita!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna bransoleta, niezwykle i wspaniale turkusy prezentują się w tej oprawie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna bransoletka, intryguje! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. ..przepiękna 'Bransoleta z turkusami' ..cudowna misterna praca, po prostu zachwycające niezwykłe wykonanie! ♥

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny efekt! Prawdziwe cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem cudowna bransoleta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń