piątek, 28 maja 2021

Różne strony słońca

 Wspominałam kiedyś, że uwielbiam pracować z okrągłymi kaboszonami? Bo zdecydowanie uwielbiam, bardzo przyjemnie się z nimi pracuje.
Miałam niedawno klientkę, która chciała dwa wisiory z obsydianami, srebrnym i złotym, nazwała je "sun and moon pendants", chociaż biorąc pod uwagę kształt (pikotki wyglądające jak promienie) bardziej kojarzą mi się z różnymi obliczami słońca. Tak dobrze mi się je robiło, że rozpędziłam się nieco i zrobiłam mini-serię tych słonecznych medalionów, do obsydianów dokładając kilka złotych labradorytów (w końcu czy może być bardziej słoneczny kamień, niż złocisty labradoryt?).

Bliźniaki Solead i Ensoleillée 

Metsän
Sun of the old gods
Cerah
i Celebros, czyli kolejne dwa bliźniacze wisiory, tym razem również z parą kolczyków.

47 komentarzy:

  1. wszystkie przecudnej urody!!! ale labradoryty rządzą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Labradoryty zdecydowanie mają coś w sobie :D

      Usuń
  2. Od razu kojarzy się ze słońcem <3 No może te ostatnie z księżycem w pełni :)Piękne wisiory

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Nie sądziłam, że są takie duże te zawieszki. Wspaniałe Ci wyszły komplety.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie mają swój rozmiar :D
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  4. Błyszczące śliczności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..wyjątkowo piękne są Twoje wisiory z obsydianami.. każdy jest cudowny! ..zachwycają swoją niezwkłością, są takie magiczne, unikatowe i ekskluzywne <3

    - zachwycona Twoimi pracami pozdrawiam ciepło i serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne, ależ cudne! Sun of the old gods to mój numer jeden, strasznie mi się podobają te "promienie"! <3
    Też uwielbiam pracować z okrągłymi kaboszonami, nie doprowadzają do takiej rozpaczy jak inne kaboszony chociażby z najmniejszym kątem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy musiałam pruć żeby koraliki się wpasowały, a to przecież tylko dwa rzędy, nie mam pojęcia jak niektórzy robią mandale ze skomplikowanymi wzorami :D
      Zdecydowanie okrągłe są bardzo miłe w użyciu :D

      Usuń
  7. Przepiękne słoneczne medaliony!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Osobiście też zdecydowanie wolę srebrne klimaty :D

      Usuń
  9. Przesliczne , te słoneczne chyba najładniejsze :) choć wszystkie sa bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite! precyzja i kolorystyka zachwyca! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są te słoneczne medaliony. Mam wrażenie,że mają w sobie światło i jakąś tajemnicę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję! Kamienie są piękne, minerały zmieniające wygląd pod wpływem światła naprawdę mają w sobie coś magicznego.

      Usuń
  12. Piękne medaliony, wszystkie :) Jednak słonce starych bogów ma to coś ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne.To dzieła sztuki.Te złote jak słońca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie prezentują się te wisiory :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wisiory a te komplety z kolczykami to dopiero muszą cudnie wyglądać na uroczystym wyjściu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest sztuka takie cudowności tworzyć, zazdroszczę talentu, przepiękne słońca 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beading ma tę wielką zaletę, że nie potrzeba do niego specjalnego talentu, wystarczy wprawa, żeby dobrze opanować technikę :)

      Usuń
  17. Podziwiam Twoje prace , talent i precyzję wykonania !Medaliony są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądają! Masz ogromny talent!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne wisiorki:-))) Podziwiam Twój talent i cierpliwość bo zapewne potrzeba jej dużo:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ależ cuda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne wszystkie! Bardzo mi się podobają. Muszę kiedyś spróbować coś zrobić z kaboszonami, bo jeszcze nie miałam przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam bardzo, to są prześliczne dzieła sztuki. Ogromny jest talent.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapierająca dech kolekcja. Wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, patrząc na tą biżuterię widzi się słońce :)

    OdpowiedzUsuń