sobota, 17 stycznia 2015

Bling bling ;)

Robienie bransoletek na metalowych bazach z rantem bardzo mi się spodobało i wiedziałam, że na pewno zrobię ich więcej.
W jednym z zamówień kupiłam zarówno bazy jak i taśmy cyrkoniowe, przeznaczone do różnych projektów, jednak kiedy zobaczyłam, jak świetnie by do siebie pasowały, po prostu musiałam wcielić ten pomysł w życie ;)
Tak powstał zestaw bardzo błyszczących bransoletek (zdjęcia nie są w stanie oddać niesamowitego migotania cyrkonii).
To zarazem moja pierwsza próba pracy z taśmami cyrkoniowymi - już wiem, że bardzo się polubimy ;)

Gold Treasure

Shiny Elegance

Amaranth Passion

Bezimienna, która nie zdążyła się doczekać nie tylko nazwy, ale i porządnego zdjęcia:
                                                         
Bezcyrkoniowa, ale również mocno połyskująca Rainbow:
                                                         
A tak wyglądają razem ;)


                                                         
W bazowym szale powstało też kilka pierścionków:


                                                         

14 komentarzy:

  1. Oj polubiły sie te cyrkonie z Twoimi rantowymi bransoletkami wyszły ślicznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniej wygląda razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bransoletki :-) Chyba kiedyś spróbuję sama zrobić bransoletkę na bazie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, to naprawdę wdzięczny materiał :)

      Usuń
  4. Są imponujące! Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady :-). Sol, zaznacz proszę w tekście, która praca bierze udział w wyzwaniu. Wszystkie są cudowne, ale można zgłosić jedną pracę do wyzwania. Jest jeszcze czas na zmiany :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Ci wyszły :) I śliczne zdjęcia zrobiłaś. A razem wygladają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z taśmami na tych bazach. Pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Samo wyszło, podczas rozmowy telefonicznej zaczęłam się bawić bazami i taśmami i wiedziałam, że muszę spróbować je połączyć ;)

      Usuń
  7. Jak ja lubię takie błyskotki:)

    OdpowiedzUsuń