piątek, 16 marca 2012

Wisiory

Jak zwykle nie popisałam się częstym pisaniem na blogu (jak eufemistycznie ;) ). Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko, że mimo braku czasu w roku akademickim (co było do przewidzenia) postanowiłam tym razem nie zarzucać robienia biżuterii aż do wakacji. W związku z tym cały czas coś robię, z tym, że mając do wyboru wykorzystanie nielicznych wolnych chwil na robienie biżuterii bądź na robienie zdjęć biżuterii, zawsze wybieram biżuterię ;)
Dziś seria wisiorów, wykonanych już dosyć dawno, ale obfotografowanych dopiero wczoraj ;)

Bezimienne


Asemi
 Ahmar
 Ibolya
 Lehti
 Rose noire
Profundum
Aurum
Blanche
Candy
Vero
Brun dore
I całe dobrodziejstwo inwentarza ;)

Wzory:

9 komentarzy:

  1. nie potrafię wybrać najładniejszego, wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne !!! Tyle za jednym razem - oczopląsu dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Naj czarno-srebrny i złoty - cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisiory są świetne, a razem tworzą niesamowitą kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!Dziękuję za zapisanie się na moje candy.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne! jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne! Pierwszy raz widzę wisiory tego typu, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknosci!!! Widzę że obie kochamy koraliki :D

    OdpowiedzUsuń